داستانهای عارفانه

داستانهایی زیبا از عرفا و اولیای الهی

داستانهای عارفانه

داستانهایی زیبا از عرفا و اولیای الهی

من زیبایی دارم که ...


‌آیت الله خسروشاهی به ذکر خاطره‌ای از بیماری آیت‌الله بهجت در حوزه علمیه نجف و مواجهه جالب وی با یک پرستار زن مسیحی در بغداد پرداخت.

 
آیت‌الله سید ابراهیم خسروشاهی از بزرگان حوزه علمیه تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت‌(ره) که شب گذشته در مسجد جامع ازگل برگزار شد، به خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس گفت: خاطره‌ای از آیت‌الله بهجت برای شما نقل می‌کنم که نمی‌دانم در مورد بخشی از زندگی خودشان بود یا از دیگران نقل می‌کردند.

 وی افزود: آیت‌الله بهجت که در حوزه علمیه نجف مشغول فراگیری علوم حوزوی بود بیمار می‌شود و برای مداوا به بیمارستانی در بغداد منتقل و بستری می‌شود.

آیت‌الله خسروشاهی ادامه داد: پرستار آیت‌الله بهجت یک زن عیسوی(مسیحی) بود و دید ایشان هیچ توجه‌ای به او ندارد. پرستار از طلبه جوان پرسید چرا به من توجه نداری، مگر من زیبا نیستم؟! طلبه در پاسخ گفت: من زیبایی دارم که می‌ترسم اگر به تو توجه کنم، او [خدای صاحب جمال] به من توجه نکند!


نقل از سایت فرارو
نظرات 6 + ارسال نظر
یک دوست سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 http://www.tabarak66.ir

سلام. جالب بود ودلنشین

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند

آیا شود که گوشه ی چشمی به ماکنند

آنیسا سادات دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:45

آنان که لذت ترک لذت بدانند
دگر لذت نفس لذت ندانند

محمد دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 http://www.66110110.blogfa.com

سلام علیکم و رحمت الله . خداوند ان شالله به شما توفیق بیش از پیش عنایت کند .

ali111 سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:41 http://fawzolazim.mihanblog.com

باز هم بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و خسته نباشید خدمت شما.
مطالب خوبی دارید دستتون درد نکنه فقط یه قالب زیبا وبلاگتون لازم داره اگر یه قالب خوب می خواستید میتونید بیاید به وبلاگم بهم بگید .
در پناه حق باشید یا علی

حسین دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:41 http://marefatnab.blogfa.com

سلام

عالی بود

به وبلاک ماسربزن نظربده وتشکر

مدافعان حرم یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 22:10

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام؛
خداوند به شما خیر عطا فرماید.
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد